teisipäev, september 26, 2006

Nonii, jälle üks sõber juures – seekord siis salasõber, kel pole minu sõbraks olemisest veel aimugi :P. Kahjuks pole minu salasõbral oma blogi ega muud avalikku enda näitamise kohta, nõnda et ega ma temast ja tema eelistustest suurt midagi ei tea, kuigi tegin pisukest tausta uurimist.

Enda kohta aga nii palju, et talvel vajan palju sooja - igal võimalikul juhul käin ringi teksade ja kampsuniga ning ajan jalga soojad villased sokid. Sõrmikud olid esimeseks kingieelistuseks aga lihtsalt seetõttu, et käesolevaks sügis-talviseks hooajaks pole ma veel endale uusi sõrmikuid jõudnud teha:) Ja siis veel seda, et minu kevadel alanud punase värvi vaimustus jätkub ka praegu ega ilmuta vähematki raugemise märki. Nii on mul punane jope ja vest, rääkimata just alustatud punasest õlarätikust ja muudest punastest vidinatest. Ja milline rõõm oli eile teada saada, et ka minu salasõbra üheks värvieelistuseks oli punane ja nii ongi lõng tema kingituse tegemiseks mul puhtjuhuslikult (*muigab habemesse*) juba olemas.

7 kommentaari:

Sots ütles ...

Nujah, ent seekord püüan kirjutada neutraalsematel teemadel nagu keetmine, küpsetamine ja lapsed ;).

Anonüümne ütles ...

oh kui vahva, et see lahe üritus su taas blogima pani :) õnneks polnud ma sind bloglinesist veel maha tõmmanud, järelikult usku oli!

Sots ütles ...

Eh, Kajakas, tore, et ma sul veel meeles olin:)

Anonüümne ütles ...

mina teen sulle kingituse, sa võid vaid arvata, kui hea meel MUL oli, kui su viimast postitust nägin. muide, punane on ka minu lemmikvärv:) rohkem ma ei ütle.... aga küsin küll. kui on valida, mille valid: lilled või geomeetrilised mustrid? sportlik või klassikaline? mõistus või tunded?
sinu salasõber

Sots ütles ...

Tere salasõber! Püüan siis natuke su küsimustele vastata. Eelistan pigem lilli ja liblikaid;)Riietun pigem sportlikult,kuigi tööl peaksin vist käima klassikalisema (konservatiisema?) riietusega;) Olen vist üsna praktilise meelega ning, nagu vastustest isegi näha võid, vastuoluline isiksus:P

KK ütles ...

See alpaka on ka minu lemmik! Ja punane toon vastu jõule on väga broo :)

Sots ütles ...

Eks ole ju:)