neljapäev, november 02, 2006

Võtsin täna Triinu töö juurde kaasa. Kell 11 oli nagunii aeg arstile kinni pandud ja pealegi oli Mädara vanaema (kes täna pidi Triinut hoidma) oma selja ära tõstnud. Ega töö tegemisest muidugi midagi eriti välja ei tulnud. Kõigepealt mängis Triinu minu arvutis Tweeniede ja muude BBC tegelaste mänge ning seejärel joonistas minu laua taga. Mistõttu olin sunnitud oma lauda kraamima ja paberivirnu sorteerima. Seejärel käisime pisukesel kohvipausil ning arsti juures. Minu rõõmuks kannatas Triinu vapralt ära nii kurgust kui ka ninast vatipulgaga proovi võtmise. No ja siis läksime koos teiste "tädidega" ettevõtjatele lauda katma. Triinu sai kultuurimaja suurtes ruumides joosta, palju viinamarju süüa ja maaniulatuvate ruloode tagant akendest lund vaadata. Lapsel oli lõbu laialt, aga minu tööviljakus tänasel päeval oli enam-vähem 0.

Kommentaare ei ole: