kolmapäev, aprill 26, 2006

Sel esmaspäeval alustasin kahe uue projektiga. Mõlemad projektid on esimeses ehk kõige närvesöövamas ettevalmistavas etapis.
Juba pikemat aega olen hoogu võtnud, et Triinut lutist võõrutada. Ikkagi suur laps juba ja ehk aitab see tal öösiti paremini magada. Ja hammastele mõjub luti imemine ju kah halvasti. Nonii, esmaspäeval nägi Triinu aknast üle pika aja tihast söögimajakeses ja oli sellest silmnähtavalt elevil. Kasutasin juhust ja kui Triinu lutti nõudis, teatasin, et tihane viis luti ära:D. No ja seda legendi olen ma kurva näo ja häälega viimase kolme päeva jooksul ikka mitukümmend korda rääkinud. Mõtlesin, et võõrutan lutist sama moodi nagu rinnast võõrutamisel tegin, so etapiviisiliselt ja kõigepealt ei anna lutti päeval. Samuti püüan lapsega päeval palju tegeleda ja õues käia, et teda rohkem ära väsitada ja et tal põnevam. Õhtul magama jäädes olen Triinule esialgu ikka lutti andnud ja ka öösel panen talle luti suhu kui ta väga palju vähkreb ja häält teeb. Väike progress on nagu isegi märgatav (nt täna Triinu ei nõudnud päeval enam eriti lutti), ent see on kaasa toonud tagasilöögid potil käimises.
Teine projekt on rõdule uute pesukuivatusnööride üles panemine. Olen Arlile seda juba vist paar nädalat rääkinud, mille tulemusena on see projekt allpooltoodud pildil näha olevas faasis.

Kommentaare ei ole: