teisipäev, veebruar 28, 2006

See testi täitmine on üks paras ettevõtmine ja eks seepärast on see ka pisut veninud, aga kuna Heidi mul seda teha palus, siis olgu:D
4 töökohta
postiljon (põhikooli ajal)
piimaauto laborant (keskkooli ajal)
koolisotsiaaltöötaja
nõunik
4 filmi, mida ikka uuesti ja uuesti vaataksin:
Kevad-Suvi-Sügis
Pretty Woman
As Good As It Gets
ja muud romantilised komöödiad:D
4 kohta, kus olen elanud
Kaisma
Vändra
Tartu (Pepleri vana ühikas, Soinaste tn, Ropka tn, Pärna tn)
4 seriaali, mis meeldivad
Gilmore'i tüdrukud
Ally McBeal
Hajameelselt abielus
4 veebisaiti, mida iga päev külastan
4 kohta, kus olen käinud puhkamas
Spa-d Pärnus ja Saaremaal
Olen käinud ka kolmel pikemal matkal, aga neid ei saa vist eriti puhkuseks lugeda;)
Krimm
Korsika-Sardiinia
Horvaatia-Sloveenia
4 lemmiktoitu
Puudega köetavas ahjus küpsetatud ahjukartulid ja -liha
Saiavorm nõukaaegsest saiast
Suure-Jaani pelmeenid
Enda tehtud ülepannikoogid mee ja/või vaarikamoosiga
(Jutupauna lemmikust murakamoosist ei julge enam unistadagi, sest pole seda juba üle kümne aasta saanud. Aga seda sööks niisama lusikaga purgist:P)
4 kohta, kus praegu parema meelega oleksin
voodis, et koos lapsega magada
oma (tulevases) majas
mägedes
Vahemere ääres
4 blogijat, kes veel võiksid asjast kirjutada
Et väga paljud on seda testi juba täitnud, siis puudub mul juba igasugune ülevaade, kellel see veel tegemata on. Nii, et sina, kes sa vähegi viitsid ja tahad, kirjuta endast ka.

Kommentaare ei ole: