neljapäev, jaanuar 26, 2006

Vahekokkuvõte
Vahepeal olen meisterdanud nii üht kui teist. Kuna Triinu endiselt öösiti ei maga, siis aitab kudumine veidigi silmi lahti hoida:)
Käisin siis Triinuga täna arsti juures, et uurida, kas tal on äkki mingi tõbi kallal, et ta öösiti ei maga. Nu pissiproov oli korras ja verd saab anda alles järgmisel neljapäeval, et siis lähevad proovid linna (täna olid proovid juba ära viidud). Noogutasin mõistvalt ja tulime tulema...

See müts on koopia Triinu kadumaläinud mütsist.



Siis tegin suure hooga Triinule kohe teise mütsi ka.



Ja kuna vahepeal oli hirmus külm, kudusin Triinule põlvikud (pilt on tehtud magava Triinu jalas olevatest põlvikutest).

4 kommentaari:

Maret ütles ...

Põlvikutel hästi mõnusad värvid:)

Punasehulluses Maret

Sots ütles ...

Novita on värvide sobitamise töö minu eest ära teinud (Novita 7 Veljestä Raita);)

Krentu ütles ...

Lahe pilt see magava lapse jalgadest, nagu kaltsunuku jalad oleks :) Mulle nii meeldivad kootud põlvikud!

Maret ütles ...

Tean jah, et Novita tegi (on mul pojalegi sini-rohe-kollased triibusokid tehtud), aga ikkagi on värvid supermõnusad.
Ja ma andsin lubaduse, et villast lõnga ma enne sügiseootust ei osta :S (kui just väga vaja ei ole .... ei tea - äkki on?:P)