kolmapäev, november 23, 2005


Sokid valmis

Lõpuks ometi sain Triinu sokid valmis. Ligi nädal aega tegin, kuigi tegelikult saaks need vast 3-4-tunniga valmis. Mina ei tea, kuidas teised väikeste laste emad nii palju kududa-heegeldada-ja-mida-kõike-veel-teha jõuavad. Näiteks Anniki. No ja mõned käivad veel tööl ja teevad ajakirja kah:). Laps hakkab mul varsti kaheseks saama, aga ikka saan ainult siis kududa, kui laps magab. Muidu kisub ta lihtsalt vardad töö seest välja;). Ja tihtilugu on mul päeval selline unekas, et magan koos lapsega. Öösel tahaks kah magada:). Oehh, alati on teised tublimad, targemad, ilusamad jms.

1 kommentaar:

Elsa ütles ...

Ära sa nüüd minu suunas nii positiivselt osuta :P Lapsed vardaid küll kudumitest ei kisu (nad on vist immuunsed juba täna sellisele kogusele käsitööndusele siin), aga no hoiavad mind muidu rakkes. Hakkan mina uusi kavandeid joonistama, tahab tütreke sülle ronida ja Mona-tähti kirjutama hakata ;)
Sinu varasem postitus tuletas meelde, et võiks nendega sekka voolida jälle. Ma ikka pabistan, kas ma piisavalt tubli ja osavõtlik emme jõuan olla kõigi ettevõtmiste kõrval... :|